با سلام خدمت دوستان حقوقی

در این پست لازم میدونم شما رو با سرویسی که جدیدا در این وبلاگ راه اندازی کردم آشنا کنم . 

کارِ ما قبول سفارشات شما در انجام کارِ تحقیقی حقوقی و انجام مقالات حقوقی و کیفری شماست . ما سابقه 4 ساله در این زمینه داریم و در تلگرام فعالیت میکنیم . ما سفارش شما رو در نهایت دقت و سرعت و با قیمت مناسبتر نسبت به کافی نت و با استاندارد خاص کارِتحقیقی که توسط اساتید به دانشجویان ارائه میگردد انجام میشود.

نشانه صدق گفتار ما رضایت عزیزانیست که به ما اطمینان کردند و سفارش خودشون رو به ما دادن و این رضایت در کانال تلگرام ما در اینجا قابل مشاهده میباشد. شما میتونید با عضویت در کانال تلگرام ما که پیشتر اعلام شد و در برگه تماس با ما موجودِ در کنار سایر دوستانِ حقوقی از اطلاعات کانال ما استفاده کنید.

کار تحقیقی رشته حقوق نیاز به این دارد که تحقیق و پژوهش مطالب خود را از منابع معتبر استخراج نماییم و مقالات رفرنس یا مرجوعی داشته باشد

طی سالها فعالیت در زمینه انجام کارهای تحقیقی رشته حقوق در شبکه های اجتماعی مخنلف لازم  دانستیم  تا آرشیو حقوقی خود را بزرگتر نماییم تا بتوانیم به تمام مسائل حقوقی مسلط باشیم، لذا شما میتوانید جهت کمک و مشاوره در انجام کار تحقیقی رشته حقوق با ما در ارتباط باشید ,اغلب موضوعات درخواستی اساتید دانشگاه از کتبی حقوقی ایران می باشد.

 شما دوست عزیز هم میتونید از آرشیو رو به گسترش ما استفاده کنید و هم میتوانید سفارش کار تحقیقی خود را به ما بدهید تا مطابق سلیقه شما و استادتان تکمیل گردد.

گرایش های رشته حقوق

حقوق خصوصی – حقوق عمومی – حقوق جزا و جرم شناسی – حقوق بین الملل – حقوق بشر – حقوق مالکیت فکری – حقوق خانواده – حقوق محیط زیست – حقوق تجارت بین الملل – حقوق مالی – حقوق اقتصادی – حقوق کیفری اطفال و نوجوانان – حقوق تجارت الکترونیکی – حقوق فناوریهای زیستی – حقوق ثبت اسناد و املاک – حقوق تجاری اقتصادی بین المللی – حقوق مالی اقتصادی